loading...

عکس خنده دار

گفتگوی  اين بازيگر زن مشهور با امير اصلاني خبرنگار اشپيگل يک محور ديگر هم دارد و ان ترسيم چهره اي مخوف از وزارت اطلاعات است . خانم فراهاني در بخشي از اين مصاحبه ادعا مي کند که يک مقام وزارت

ترندهای زویا
دانلود
گمنام بازدید : 557 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گفتگوی  اين بازيگر زن مشهور با امير اصلاني خبرنگار اشپيگل يک محور ديگر هم دارد و ان ترسيم چهره اي مخوف از وزارت اطلاعات است . خانم فراهاني در بخشي از اين مصاحبه ادعا مي کند که يک مقام وزارت اطلاعات به او صراحتا گفته اهميتي ندارد که هنرمندي! مثل او در ايران بماند و به اتهام زده اند که مادرش بهايي است !

گلشيفته فراهاني بازيگر مشهور سينماي ايران که اکنون به شهرتش را مديون بازي در دو فيلم ضد ايراني است - نه بازي خوب در فيلمهاي سينمايي - در گفتگو با هفته نامه آلماني اشپيگل به صراحت گفته که در روزهايي که کشور درگير جنگ هشت ساله با دشمن بود در پارتي شرکت مي کرده و حالا هم دو سال است که از همسرش جدا شده است.

به گزارش البرزنيوز اين بازيگر زن ، خودش فکر مي کند به دليل هنرمندي به بازي در فيلم هاي خارجي دعوت شده است حال آنکه او را اکنون جريان معاند بالاي دست گرفته که اين، نماد زن ايراني است ! همان که نيمه عريان کنار مرد غربي دراز مي کشد در تختخواب و از او بوسه مي گيرد تا صحنه در بيايد !

گفتگوي اين بازيگر زن مشهور با امير اصلاني خبرنگار اشپيگل يک محور ديگر هم دارد و ان ترسيم چهره اي مخوف از وزارت اطلاعات است . خانم فراهاني در بخشي از اين مصاحبه ادعا مي کند که يک مقام وزارت اطلاعات به او صراحتا گفته اهميتي ندارد که هنرمندي! مثل او در ايران بماند و به اتهام زده اند که مادرش بهايي است !

به گزارش البرزنيوز ،‌فراهاني به هفته نامه آلماني مي گويد اصلا سياسي نيست و والدين و خواهرش براي ديدن او دائم در خط تهران - پاريس در رفت و آمد هستند ، و دليل اينکه کسي انها را اذيت نمي کند اين است که او فقط به هنر مشغول است ، اما در همين گفتگو تندترين حرفهاي سياسي را مي زند و چيزي در توهين به مسئولان کم نمي گذارد.

خبرنگار هفته نامه آلماني سپس درباره جدايي گلشيفته از همسرش مي پرسد. او مي گويد: زماني که من ايران را ترک کردم با همسرم بودم و حتي دو سال نيز با هم در خارج از ايران زندگي کرديم اما حالا ديگر از هم جدا شده ايم. و البته توضيح بيشتري درباره چرايي اين جدايي نمي دهد.

گزارش البرز حاکي است ، خبرنگار مجله آلماني براي اينکه مصاحبه اش را با يک فضاي عاطفي به پايان ببرد درباره مردي مي پرسد که در فيلم "خورش آلو با مرغ"، از فرط عشق جان مي دهد !
گلشيفته نيز از فرصت استفاده مي کند و مردم ايران عاشقان بي نظيري در دنيا معرفي مي کند که همه چيزشان را در راه عشق مي دهند. او ضمنا در اين فرصت با افتخار توضيح مي دهد که در روزگاري که کشور درگير جنگي هشت ساله بود به پارتي مي رفته و مي دانسته که ممکن است به زندان بيفتد اما با اينحال باز هم اين کار را مي کرده است !

خانم فراهاني انگار احساس امروز را پشت جمله هايي که قيد ديروز دارد پنهان کرده و مي گويد: در واقع چون ديگر اعتقاد چنداني به آينده امان نداريم، خيلي به زمان حال مي انديشيم و برايش ارزش قائليم !

برچسب ها گلشيفته فراهاني , گلشیفته , گلشیفته فراهانی , گلشيفته فراهاني بازيگر مشهور سينماي ايران , جدايي گلشيفته از همسرش , طلاق گلشیفته فراهانی و همسرش , گلشیفته فراهانی و همسرش , همسر بهایی گلشیفته فراهانی , جدایی , انيميشن ضدايراني , ضدايراني , فيلم «ساتراپي» , جشنواره هاي بزرگ جهان غرب , جشنواره هاي صهيونيستي , نمايش فيلم ضد ايراني در ونيز , عکسهای جدید گلشیفته فراهانی , عکسهای بیحجاب گلشیفته فراهانی , عکسهای گلشیفته فراهانی روی فرش قرمز , عکسهای گلشیفته فراهانی , فیلم گلشیفته فراهانی , بیحجاب , گلشیفته فراهانی در ونیز , جدیدترین عکس گلشیفته فراهانی , گلشیفته فراهانی از حجاب متنفرم , جدیدترین عکسهای گلشیفته فراهانی , گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش , گلشیفته فراهانی در مجله مبتذل , گلشیفته فراهانی در خارج از کشور , فیلم جای اژدها , بیحجاب گلشیفته فراهانی , پایان تلخ , برهنه , فرش قرمز , همسر گلشیفته فراهانی , پایان تلخ هنرپیشه ای به نام گلشیفته فراهانی , اخبار گلشیفته فراهانی , اسم فیلم جدید گلشیفته فراهانی , تصاویر گلشیفته فراهانی , خبر گلشیفته فراهانی , عکس بازیگران زن , عکس گلشیفته فراهانی , عکس گلشیفته فراهانی در جشنواره ونیز , عکسهای گلشیفته فراهانی در ونیزوعکسهای جدید گلشیفته فراهانی , فیلمهای جدید گلشیفته فراهانی , گلشیفته فراهانی در فرش قرمز , ارسال توسط ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1578
  • کل نظرات : 130
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 358
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 342
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 5,554
  • بازدید سال : 66,619
  • بازدید کلی : 4,434,825
  • کدهای اختصاصی