loading...

عکس خنده دار

اله و ساسان در کارت دعوت عروسی شان نوشته بودند : << ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید / هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند >>>>>>>>>> دعایشان کنید که برسند به آ

ترندهای زویا
دانلود
گمنام بازدید : 646 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 عکس   عکسهای لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

اله و ساسان در کارت دعوت عروسی شان نوشته بودند : << ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید / هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند >>>>>>>>>>

دعایشان کنید که برسند به آن مقصد عالی که شایستگی اش را دارند…

>>>>>>>>>>>>

ماجرای آشنایی شما از کجا شروع شد ؟ در سال ۱۳۸۶ یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تبریز بود که من آنجا غرفه داشتم ، و خانم اسکندر ی هم برای بازید به آنجا آمده بودند و در آنجا با هم آشنا شدیم ..!

>>>>>>>>>>>>>>

متولد چه ماهی هستید ؟

ساسان :دی

لاله : من آدری هستم

طالع بینی تان بهم می خورد ؟؟

لاله : من گربه هستم ، امسال هم سال گربه است

ساسان : موش! در واقع موش و گربه هستیم ..

لاله : حالا نمی دانم ساسان چظور جرات کرده بیاید در خانه گربه !!

می دانید که امسال سال گربه است ، سالی که قرار است برای من خوب باشد و البته خیلی هم خوب شروع شده !!

>>>>>>>>>>>>

لاله اسکندری و ساسان فیروزی دو روز بعد از ازدواج

  عکس   عکسهای لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

 عکس   عکسهای لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

 عکس   عکسهای لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

 عکس   عکسهای لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

 عکس   عکسهای لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

 عکس   عکسهای لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1578
  • کل نظرات : 130
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 358
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 293
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 701
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,690
  • بازدید ماه : 1,690
  • بازدید سال : 89,576
  • بازدید کلی : 4,457,782
  • کدهای اختصاصی